2012年4月14日 星期六

試用品 Colourmix 牛爾NARUKO 魯冰花凍齡基礎保養組

首先要多謝Colourmix俾機會我試用牛爾NARUKO的魯冰花凍齡基礎保養組,
其實係復活節期前一日就已經收到左郵包, 但之後同朋友返左深圳玩, 假期後又要返醫院工作, 所以一直都未有時間打呢篇分享試用文



有3枝小東西: 魯冰花凍齡青春卸妝蜜、魯冰花凍齡青春化妝水、魯冰花凍齡青春乳液



原來魯冰花既樣子係咁, 有少少似風信子



首先要介紹既係魯冰花凍齡青春卸妝蜜 30ml

產品介紹: 利用如花蜜般濃郁的豐厚質地,賦予肌膚洗後極致輕盈的清潔效果;特別在成分中添加優異抗老保濕配方,在卸妝清潔瞬間,為乾荒與熟齡肌膚注入最需要的滋潤及修護能量。




今次包子用左幾隻產品進行測試, 分別係Kiss Me眼線筆, MAC眼線筆, Lavshuca啡色眼影, Lavshuca唇膏, Sofina粉底霜, Maybelline防水睫毛液

魯冰花凍齡青春卸妝蜜既質地比較似啫喱狀


而家開始測試!!!! 產品建議擠出約50元硬幣的量(台灣的50元硬幣同香港1元差不多大小)



大家留意下, 粉底,眼影,唇膏都已經卸走晒, 而兩條眼線顏色明顯卸左四成, 只剩底睫毛液冇麥黠變.
要注意一點, 卸妝蜜非針對防水彩妝產品, 所以若果要卸眼線&睫毛液呢D防水度高既產品, 都係用番眼唇專用卸妝產品.

將卸妝蜜均勻塗於乾面上, 然後再添加清水進行乳化表摩, 最後再用清水沖洗.
基本上, 魯冰花凍齡青春卸妝蜜的卸妝功效唔錯,對於一般的底妝都可以徹底卸除, 而且用後唔會有繃緊/油膩既感覺.



第2樣要介紹既係魯冰花凍齡青春化妝水   20ml

產品介紹: 利用媲美精華液的水分+養分雙高濃度化妝水,賦予乾燥老化肌膚急需的保濕滋潤,特殊抗老成分為肌膚維持彈存緊緻;極致保濕配方為熟齡乾荒肌膚,注入高營養滿水位。



魯冰花凍齡青春化妝水的質地有D似極潤, 有D黏既感覺, 但又冇極潤咁笠, 都OK清爽保濕


第3樣介紹既係魯冰花凍齡青春乳液   20ml

產品介紹: 加倍滋潤抗老成分,由肌膚裡層,向外抵擋陽光造成的老化現象,再利用豐富的保濕養分,提供肌膚內部充沛滋潤,以濃縮型高滲透質地,發揮裡應外合雙重抗老功效。


唔好以為俾熟齡肌, 隻乳液就會好油好笠, 相反我覺得夏天用都OK, 唔會好笠痴痴, 對於包子呢D乾燥肌就好適合



塗上魯冰花凍齡青春化妝水之前, 保濕&柔軟度只有兩格, 係真正既外油內乾



塗上魯冰花凍齡青春化妝水&魯冰花凍齡青春乳液後, 保濕度&柔軟度就提升至五格, 反而油脂成分就減至三格, 可見有即時的保濕成效!


總括而言, NARUKO 魯冰花凍齡基礎保養組有極效既保濕功效, 包子覺得除左熟齡&老化肌, 極度乾燥的肌膚都岩用, 而且用左之後唔會有笠既感覺, 包子由塗完
化妝水+乳液之後到而家, 都差不多有三個小時, 期間不停對住電腦, 到目前為止都KEEP水潤, 唔會話油笠笠.

而產品介紹, NARUKO 魯冰花凍齡基礎保養組貫徹牛爾產品既作風, 不含Parabens系防腐劑, 不添加人工香料, 不添加色素, 令各位用家可以放心使用.








沒有留言:

張貼留言