2012年4月24日 星期二

四月大出血! ESTEE LAUDER Double Wear Stay-in-Place Makeup SPF 10 & CDP Concealer

包子一直都用緊Bourjois Paris既粉底液, 質地比較潤身&有光潤.
但夏天就到, 所以想換隻控油好D&透薄既Foundation.
除左粉底, 包子雙頰有雀斑問題, 一直都搵緊隻唔乾&遮瑕度高既Concealer.
其實買咩牌子, 包子都心裡有數, 只係一直都唔捨得走去買.
點知上星期同朋友係中環食完野之後, 自己一個特登走落銅鑼灣買, 我諗我真係痴左線啦..



ESTEE LAUDER Double Wear Stay-in-Place Makeup SPF 10   30ml   $280


Cle de peau BEAUTE correcteur visage concealer   5g   $5XX (已經唔記得左買左幾多錢..)



先講粉底液

之前試用過新出既Futurist水潤亮澤修護粉底SPF15/PA++, 覺得都幾潤身, 好岩我呢D好乾既皮膚.
先前去過朗豪坊諗住買啦, 點知個BA態度勁惡劣, 對我愛理不理, 仲要冇晒貨! 所以一直都冇買到.
今次去到CWB Sogo, 個BA姐姐俾晒幾隻唔同既粉底液我試, 諗諗下都係想要支控油&持久既粉底液,
最好就有少少遮瑕作用, 所以最後就買左呢支Double Wear持久防曬粉底SPF 10


產品介紹可以有長達15小時的持久妝容, 適合潮濕的天氣使用, 而且可吸收面部多餘油分,締造柔滑、自然的妝容

但若果樽身設計方面, 有個揼咀就會方便控制用量.



BA姐姐建議我用cool tone, 因為warm tone會顯得我好黃, 而顏色方面就係Ivory Creme 39





前睇左圖未上粉前, 膚色有點不均,而且留意暗瘡位既顏色, 塗上粉底液之後膚色明顯均衡左, 而暗瘡顏色亦都淡左.
當然若果要進一步要遮暗瘡就要用遮瑕產品啦!



BA姐姐仲送左個新出既Cyber White Brilliant Cells Full Spectum Brightening Essence,
雖然得4ml, 但個包裝都做得好好, 有埋個揼咀!


個精華素質地好清爽, 好岩夏天使用!


講完粉底液, 就講下遮瑕膏啦!



CDP既遮瑕膏不嬲都出名遮瑕度高, 而且亦都出名貴! 咁就承惠$5XX..


CDP慶祝今年30周年, 就送左個紀念燭台, 樣子都相當精美!



CDP既售後服務好好, 有專人跟進顧客使用產品既情況.
而CDP concealer既用後感會留番下一篇blog再介紹!






~今日既分享到此為止, 多謝各位收看~




Email: jhgtg14@hotmail.com
Y! blog: http://blog.yahoo.com/baotze
theZtyle: http://baotze.theztyle.com
BE Blogazine:
http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?133330
she.com: http://blog.she.com/baotze
Blogger: http://baotze.blogspot.com/
MySinaBlog:
http://jhgtg14.mysinablog.com/
Elle: http://blogs.elle.com.hk/juliaa/

沒有留言:

張貼留言