2012年4月24日 星期二

淘寶分享一之迎接夏日!

包子幫襯淘寶都有差不多兩年, 前前後後都買過十幾次,
而家好多時行街見到鍾意既野, 都會返屋企上淘寶睇下有冇類似既野.
雖然淘寶度有好多野都賣到好平, D相又影到件貨好似好正,
但買之前最好睇下其他買家對件貨既評論, 就可以避免買到劣質貨!



而家就介紹下近期係淘寶淘到既東西!


包子一直都物色介乎"咖啡&灰色"既指甲油, 之前睇過OPI都冇我想要既顏色,
終於係淘寶被我搵到, 而且個價錢都OK, 大約HK$27

左: 亮油   右: "咖啡&灰色"指甲油


顏色好顯白, 而且5分鐘左右就乾!


我只係買左兩枝指甲油, 但賣家就送左一大堆的小物俾我

好多時睇韓劇都見到女演員戴住D好靚既髮飾, 搞到包子一直都想買個靚既幼頭箍, 今次終於被我搵到啦!

金色鐵線繞成既頭箍, 旁邊仲有D珠仔就裝飾, 好有復古既感覺!





人要扮靚, 手機都要扮靚! 手機裝飾除手機外殼, 仲有平時用黎聽歌既接口都有防塵塞!

金色小熊防塵塞(本來熊仔心口有粒閃石, 不過包子唔小心整甩左..)

不過老實講, 隻熊仔確實大隻左D..



而家就講下包子買既夏季衣物啦!

牛仔布領+寬鬆短袖T, 質料舒適, 好岩夏天穿著

而家睇下MODEL既示範



為左方便襯衫, 買左兩件素色的T-shirt, 紅色&黃色正好迎接夏日!









~今日既分享到此為止, 多謝各位收看~






Email: jhgtg14@hotmail.com
Y! blog: http://blog.yahoo.com/baotze
theZtyle: http://baotze.theztyle.com
BE Blogazine:
http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?133330
she.com: http://blog.she.com/baotze
Blogger: http://baotze.blogspot.com/
MySinaBlog:
http://jhgtg14.mysinablog.com/
Elle: http://blogs.elle.com.hk/juliaa/

沒有留言:

張貼留言